ANIMAL MAGNETISM 1
PARIS, FR
Access&Paradox/Galleri Maria Veie ︎︎︎ 22. oktober 2010
Access&Paradox/Galleri Maria Veie ︎︎︎ 23. oktober 2010
Access&Paradox/Galleri Maria Veie ︎︎︎ 24. oktober 2010
BERLIN, DE
Galleri Maria Veie ︎︎︎ 16. februar 2010
Galleri Maria Veie ︎︎︎ 17. februar 2010
LEIPZIG, DE
ASPN ︎︎︎ 20. februar 2010
OSLO, NO
Galleri Maria Veie ︎︎︎ 24. juni 2009
Galleri Maria Veie ︎︎︎ 25. juni 2009
Access&Paradox/Galleri Maria Veie ︎︎︎ 22. oktober 2010
Access&Paradox/Galleri Maria Veie ︎︎︎ 23. oktober 2010
Access&Paradox/Galleri Maria Veie ︎︎︎ 24. oktober 2010
BERLIN, DE
Galleri Maria Veie ︎︎︎ 16. februar 2010
Galleri Maria Veie ︎︎︎ 17. februar 2010
LEIPZIG, DE
ASPN ︎︎︎ 20. februar 2010
OSLO, NO
Galleri Maria Veie ︎︎︎ 24. juni 2009
Galleri Maria Veie ︎︎︎ 25. juni 2009
Regi/Koreografi: Henriette Pedersen
Utøvere: Kristine Karåla Øren, Marianne Skjeldal, Marianne Kjærsund
Kostyme: Elinor Ström
Komponist: Lars Petter Hagen
Dramaturg: Sidsel Pape
Programtekst: Sidsel Pape
Fotograf: Sveinn Fannar Jóhannsson
Produsent: Anette Therese Pettersen
Co-produsent: Galleri Maria Veie
Utøvere: Kristine Karåla Øren, Marianne Skjeldal, Marianne Kjærsund
Kostyme: Elinor Ström
Komponist: Lars Petter Hagen
Dramaturg: Sidsel Pape
Programtekst: Sidsel Pape
Fotograf: Sveinn Fannar Jóhannsson
Produsent: Anette Therese Pettersen
Co-produsent: Galleri Maria Veie
Men så skjer det (vid)underlege at det på andre sida av ruta kjem til
eit anna publikum, barna frå Urtegata, som med like lite skjemsel som
aktørane utfører sine spasmer, klistrer sine nasar til ruta for å ta
galskapen i augesyn.
Kombinasjonen av Galleri Maria Veie sitt bevisste tilhøve til eiga plassering og kuratering, og Pedersen og co sin forkjærlighet for det improviserte og utforskande, blei på uventa vis til mykje meir enn ein cross-over-event mellom teater og galleriformatet.
Kombinasjonen av Galleri Maria Veie sitt bevisste tilhøve til eiga plassering og kuratering, og Pedersen og co sin forkjærlighet for det improviserte og utforskande, blei på uventa vis til mykje meir enn ein cross-over-event mellom teater og galleriformatet.
– Elin Høyland, kunstkritikk.no